Merhabalar,
Kızıma 4 yaş doğum günü kutlaması yapacağım, ne gibi konseptler yaptınız. Kızım deniz kızı olmak istiyor ama bulduğum elbiseler hep kısa kollu uzun kol bir elbise almak durumundayım göl kenarında olacağız çok serin olacak çünkü. Yapanlar veya yapmayı düşünenler fikir verebilecek olan olursa sevinirim:)