0710yusuf Kızlar normal doğum sonrası karnımda bi şişlik farkettim. Ödemdir belki dedim gitmedim doktora saf gibi ama şuan ağrı oluyor. Neyin nesi bilmiyorum. Böyle bi şey yaşayan oldu mu