Merhaba anneler oğlum 11 haftalık. bu cuma 2 aylık aşılarını oldu ve Rota aşısının ilk dozunu uyguladılar. Ebe 3 gün banyo yaptirma kakası ishal gibi olabilir demişti. İki gündür kakasını yapamıyordu sanki bugün bezini taşırmıştı temizledim sonraki kakasını bir saat icinde yapti ve kakasında kan var. Sizce neden olmustur süt alerjisi olanilir mi bilmiyorm tahlili
Nereye yaptiriyorsunuz