Bebeğim 8 aylık
Gece yatmadan önce formül mama öncesi meyve veriyordum
Ancak bebeğim formül mamayı artık içmek istemiyo. Öyle olunca son yediği meyve biraz doyurucu olsun istiyorum
Dün evde pirinç unu vardı. Normalde kullanmam ama muhallebi kıvamlı meyve olunca bebeğim çok sevdi.
Doktorlar bebek irmiği diyor. Ona geçiş yapsam mı bilemedim
Yulafı sabah kahvaltısında kullanıyorum
Haydi bana öneri verin biraz