ftmainci bebeğinle dışarda gezerken kanguruya koy o şekilde gezin ama sende kendi içine atlet ve sırtına da üşümeyeceğin birşey giy çünkü sırtın çok terliyor, çocukta terliyor. Eve gelince ikinizinde hemen üstünü değiştir. Birde çok takma taktıkça kilo alıyorsun… Eğer adet olmadıysan o da çok şişkinlik yapıyor ben çocuğum 10 buçuk aylıkken oldum o güne kadar heryerim ağrıyor çabuk yoruluyordum… Adet günüm bitince memlekete gitmiştim orda çok koşturunca 20 günde 12 kilo vermişim buda çok iyi birşey değil çünkü enerjim çok düştü 2 buçuk 3 aydır hala toparlayamıyorum kendimi… Kanguru olayı işe yarıyor ben mecburiyetten kullanmıştım