Merhaba ben de 38. Hafta doğumdan sonra yaşadım, bebeğim makat gelişti sezaryen için gün aldık ama benim miniğim gününü beklemeden kendi sancı ile geldi apar topar doğuma alındım, bebeğim çok sağlıklı doğdu aslında doktoru ile görüştük haftan gayet iyi, bebeğin sancı ile kendi geldi, kilosu da ultrasonda 3 kilo üzeri gözüküyor hiç merak edilecek bişey yok demişlerdi ama bir gece sonra solunumda hırıltı farkettiler gözleyeceğiz dediler yoğun bakıma aldılar. Sonra malesef değerleri yüksek geldi ve bir hafta yatış yapıldı biz süt götürdük sürekli. Sebep bulunamadı bir hafta sonunda taburcu olduk inanın hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor şu an 5 aylık olduk , siz kendinize iyi bakın uyuyun dinlenin süt sağın en kısa zamanda yavrunuza kavuşun inşallah