Elaaras bir gözü tamamen görmemeye başaldı renkleri Bile ayırt edemiyordu bağışıklık sistemi gözüne saldırıyormuş ne testler yaptılar ms hastalığından Bile şüphe ettiler en sonunda sebebi bu olduğunu anladılar ama teşhis geç konduğu için tedavi gecikti 2 sene boyunca serumla kortizon aldı ama o hep geçici engel oldu şimdi 6 ayda bir damardan ilaç alıyor sağlık bakanlığı izni ile oluyor o ilaç hangi ildesiniz arkadaşımın doktoruna gidin bence en azından direkt teşhis koyar