rumeysahinn İlhan sarı 4 saatte şişelenen asit oranı düşük olanı alıyorum. Oğluma da onu kullanmıştım doğduğu günden 2 yaşına gelene kadar şimdi kızıma aldım kullanıyorum. 250 ml ama zaten az az kullandığınız için uzun süre gidiyor. Fiyatı biraz pahalı ama 400-450 civarı 250 ml mi. Ama çok memnunum onu ayrıca belirteyim tavsiye ederim.