Melisa_ Herkese iyi akşamlar..son postuna yazdım ama cevap veren olmadı 4 gün oldu adetim gecikmeli yarin 5 olucak önceki ayda 10 gün oldum bi kac vun önce de pembe leke gibi geldi başına böle bisey gelen varmi cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸