Daha bebeğimin kırkı çıkmamıstı dolgu yaptırdım doktorum sütümü sağmama gerek olmadığını sadece emzirdiğimi ve farklı bir tedavi uygulayacaksa eger diş doktorunun söylemesini istedi ama diş doktoru farklı bir tedavi uygulamayacagını söyledi bebeğimi tedavi sonrası hemen emzirdim sağma vs işlemi yapmadım ama anladığım kadarıyla uygulanacak tedavi ve ilaç kullanımı önemli sonrasında sdece parol kullan dedi