kevserburce Demir damlası kullanmaya başladık direk bebeğimin kakasında Damla sindirilmeden çıkmış gibi neden olabilir damla mı bozuk acaba böyle bi durum başına gelen var mı ! ))))))))))))
bebeimhosgeldin kevserburce fotoğraf gözükmüyor ama tortul demişsiniz nasıl yani anlamadım bizdeki damla akışkan birşey tortu parçacık fark etmedim hiç şişeden akarken
neslika kevserburce benim bebeğimde alerji, karın ağrısı yaptı ve kakası jöle gibi oldu. Doktora söyledim değiştirdi kidsfer verdi.
ayisit kevserburce evet normal. Ben de bestiron kullanıyorum bazen hala daha kakası bu şekilde oluyor
bebeimhosgeldin kevserburce benim oğlan ek gıda aldığı için varsa da arada kaynamış olabilir yarın dikkatli bi bakayım öyle yazayım 😄
kevserburce neslika jöleli olduğu için mi alerji oluyor yoksa bizim gibi direk kakasında damla taneciklerini görmek yetiyor mu