İyi akşamlar, normalde ailece dışarı çıktığımızda ailece köfteci Yusuf’a giderdik. Çorba köfte döner hamburgeri ayran tercihlerimiz olurdu. Son haberlerden sonra tabi ki gitmeyi düşünmüyorum. Bugün dışarı çıktı ve tıka basa dolu olduğunu görünce inanılmaz şaşırdım. Fiyatlarda indirim yapmışlardı önünden geçerken gördüm ve midem istemsiz bulandı başka yerde bile yemek yiyemedim. Çok şaşırdım o kadar dolu olmasına, boş olmasını bekliyordum. Ne düşünüyorsunuz