Andromedauzay tavuğu yetebilecek kadar yapıyorum yarına bırakmıyorum akşam kalırsa kediler var içine ekmek dogarip onlara veriyorum hem benim karnım doyuyor hemde onların.
Arkadaşlar çoklu aile değilseniz yemeğiniz o gün içinde artıyorsa sokak hayvanlarına bir kaba koyup verebilirsiniz.
Her yemek yaptığım zaman artarsa hiç üzülmüyorum 2 gün kalsa bile bir kısmın hayvanlar veriyorum .
Hep şunu düşünürüm benim dışımda sokakta yemeğe muhtaç dostlarımız var diye.
Belki yorgunluktan unutup veremeyenler olabilir bu yazdığımı kesinlikle yanlış anlamayın belki bilmeyen olur.Teşvik amaclı.🌺
Ve su da vermeyi ihmal etmeyelim🖤