esmatskle Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu Eylül’ün 9nda ilk adetim oldu 4 gün oldu ama hala adetim olmadı bu normal mi ilk adetten sonra düzensizlik oluyor mu ?
ipekkusunannesi esmatskle adet düzensizliği ya da ara kanama ya hiç adet olamama bunları hepsi dığumdan sonraki 12 ay için normal kabul ediliyor💗 benim kanamam 4 ay 21 gün sürdü hiç kesilmemişti bunların hepsini araştırmak zorunda kalmıştım🥲
aselikra4 esmatskle bende doğum yapalı 7 buçuk ay oldu en son 16 Eylul ’de regl oldum şimdi 3 gün gecikti regl olmadım. Tedirgin olamaya başladim
ipekkusunannesi buseee06 ara kanamalar ya da düzensizlik olabiliyormuş ilk bir yıl içinde. Kesilmeden devam ederse mutlaka doktorunuza danışın