kocbay Ben iki sefer gittim her ne kadar hastane kalabalık olsada çalışanlar kaba olsada iki doktordan da memnun kaldım özellikle hülya Çınar gayet ilgilendi sorularımı cevapladı çok şirin bir hanımefendi diğeri yasemin akın oda fena sayılmaz bence 🤷♀️