Hello-kitty İlkokul 1. Sınıftan beri öğretmen özet ödevi veriyor her hafta sizde de durum aynı mı yoksa sadece bizim öğretmen mi veriyo oyüzden soruyorum..?
Ozlem9185 Hello-kitty biz ikinci sınıfa geçtik bizim öğretmen hiç yazdiran bir öğretmen olmadi fotokopi etkinlik verir öyle pekiştirdi ya da ek kaynak aldık fasiküllerle pekiştirdi defter nadir kullandı 1. Sınıfta
S_x_w Hello-kitty özet okuduğunu anlamayla ilgilidir bu yüzden öğretmeniniz çok iyi bir şey yapıyor emin olun👍🏻 erken falan diye düşünmeyin kitap okuma, okuduğunu anlama bizim sınav sistemimizde çok çok önemli (lise ve orta okulda çocuklarım var😊)