Gozdekaya43 benimki de öyle 3 yaşında 11 kilo. Raporlu mamalar, piyasadaki tüm iştah açıcılar mor meyve karışımı içilebilir zeytinyağı aklınıza gelen her şeyi denedim. Tüm kan testleri de yapılıyor temiz şükür, anne karnında minyon olacak denmişti zaten ben de hiçbir şey yemezdim bana çekmiş 🤷♀️ bir gün güzel bir öğün yese bir hafta hiçbir şey yemez Allah tüm iştahsız çocuk/bebek annelerine ekstra sabır versin😂