pr24 kesinlikle psikolojik. Ben bu uygulamada gördüm atak konusunu, atak zamanı yaklaşınca stres yapıyordum, sonra atak döneminde aslında çocuğumun büyüdüğünü, geliştiğini bunların normal şeyler olduğunu düşündüm ve bur daha atak dönemi ne zamanmış diye hiç kontrol etmedim. Kızımın huylarında, uyku düzeninde bariz değişiklikler olduğunda sadece kontrol ettim ha evet atak dönemiymiş o zaman normal dedim geçtim🙃 çoğu şeyi insan oğlu kendi kendine zorlaştırıyor diye düşünüyorum. Ben de kızıma uyku düzeni oluşturmadım, çoğunluktan farklı ama kendince bir düzeni vardı hiç müdahale etmedim, onun saatlerine uydum, şu saatte uyumalı deyip ne kendimi, ne de onu strese sokmadım. Böyle olunca çocuk da huzurlu oluyor, anne de strese girmeyip huzurlu oluyor. Bazı şeyleri akışına bırakmak lazım. Sendromsuz diyemem ama kabullenmiş bir anne ile stressiz ve daha kolay sendromlu bir bebek diyebilirim kızım için🫠