justthecigarette Kızımın mevlidinde giydiğim çok güzel bir takım. Sadece 1 kere giydim. Genelde nikah için kullanıyorlar. İçindeki büstiyeri ayrı satın aldım. Büstiyerdeki püskülleri kendim taktım. 160 boy 76 kiloyken giydiğim takım. 42 beden. Düşünen varsa kızlar satmak istiyorum. Beyaz olduğu için bir daha giyemem diye düşünüyorum.