Bihterrr evet sütüm bebeğime yeterliydi ve doyuruyordu, kendi iç güdülerim ile asla tavsiye değildir!! Bebeğimi hiç uyandırmadım kendisi emmek istediğinde uyanıyordu, ilk 3 gün sadece 3 saatte bir uyandı sonrasında 5 7 saat olarak gitti ne sarılık problemi yaşadık nede başka bişey kilo alımı gayet yerinde hatta üzerinde ilerliyordu o yüzden sürekli uyandırıp rahatsız etmedim ama tabi ki yazdığımdan gibi her bebek birbirinden farklı besini tam alamayıp sarılık geçiren şekeri düşen çok bebek var.