Dün acile gittim öksürüğü ve hırıltısı var diye bi iğne yaptılar 3 kere aralıklı hava verdik biraz iyi gibiydi gece tekrar başladı evde hava veriyorum ama bana mısın demiyor bi antibiyotik de kullanıyorum zencefil kaynattım odaya koydum başka ne yapabilirim sürekli burnunu temizliyorum zaten bebeğim 4 ay 5 günlük yardımcı olun nolur