Bty5 hamileyken kimse bize çocuk doğunca olacaklardan bahsetmiyor. Sanıyoruz ki hayatta bir düzenim var ve bebek bu düzene ayak uyduracak. Fakat doğumdan sonra görüyoruz ki bu hiç böyle değil. Gazı, yemesi, uykusu, banyosu, hastalığı ve bir de anlayışsız insanlar ordusu derken diyoruz ki biz böyle hayal etmemiştik ve bu da depresyona sürüklüyor. Aslında bu depresyon denilen şey kabullenme süreci oluyor. Yeni bir hayata başlıyoruz düzenimiz toptan değişiyor ve değişime ayak uydurup uydurmamak önemli olan. Ve dediğim gibi zamanla oluyor bunlar.
1 aylık bebeğiniz daha çok küçük bunları yasamanız normal. Dediğim gibi ben de yaşadım ve bu süreci atlatmadım buna alıştım ve kendimi yeniledim. Unutmayın ki her şey gibi bu da geciyor.