Kızlar gerçekten aşırı yorgunum mutlu olsun diye her şeyi yapıyorum parka götürüyorum evde oyun oynuyorum ama yok 20 dk boyunca sürekli ağlıyor ya bi benim çocuğum mu bu kadar mutsuz gerçekten merak ediyorum ya kriz geçiriyordu doktorumuza götürdüm uyumuyor ve sürekli ağlıyor dedim bazı bebekler böyle maalesef dedi oturup en son bende hıçkıra hıçkıra ağladım 😞