Merhaba! Güzel anneler 40 günlük bebeğim var ilk bebeğim tecrübesizim soğuk bir memleketteyiz ama evi sıcak tutuyorum 26 derece oluyor genelde bebeği nasıl giydirmem lazım bilmiyorum uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu üst altına çift alt çift çorap giydiriyorum ama uyurken üzerini örtmüyorum fazla mı sizce