Kızlarrr 8 aylık çocuğm var yine hamileyim 5 haftalık galiba ve bugün gittik nöbetçi doktor belli değl ama ikizde olabilir fotografta yanlış çıkmış ama şöyle söyliyim kese var ve kesenin altında da bi küçük boşluk vardı tabi fotoğrafta kese hariç iki küçük boşluk gibi durmuş ama öyle değildi ultrason cihazında kese var ve kesenin aşağısında yatay şekilde küçük bir boşlukta vardı. Bu durumu yaşayan oldu mu korkuyorm ya inş değildir 😰
