busraosmanayaz benim kızım normal bir ameliyat süreci yaşamadı komplikasyondan dolayı 3 kez ameliyat oldu toplam benim sürecimle sizinki farklı olur servise çıkardıklarında direk emzirdim siz bu emzirme olayını kafanıza takmayın suan sadece bebeğiniz iyileşsin uzun zaman istediğiniz kadar emzireceksiniz siz suan biriken sütlerinizi sağın depolayın hemen ameliyattan çıkıp al emzir olayı yok belli bir süre ng denilen bir hortumla besleniyor bu arada ben de hemşireyim benim kadar üzülüp sütünüzü kesmeyin çünkü benim sütüm üzüntüden kesildi siz bu hatayı yapmayın hersey güzel olsun yavrunuz için stres yapmayın emmiyo olabilir ama damardan besleniyor tpn gibi yüksek vitaminli serumlar alıyor