Mygirlmybaby tamamen normal de olabilir ayakkabı sıkıyor olabilir terliyor olabilir. Sadece inadından yapmak istiyor da olabilir. Sizi deniyordur. Ayakkabılarını çıkararak bineceksek eve gidiyoruz diyip sınırlarınızı korumaya çalışın. Unutmayın o hala bebek. Yeni çıkıyor bebeklikten. Çok yorulduğunuzu görebiliyorum. Kendinizi 7/24 etkinlik yapmak için zorlamayın. Bazen anne babanın kendi rutininde olması da çocul için etkinliktir. Sizi görür gözlemler gerçek yaşama dair bilgiler edinir. Kendi rutininizi devam ettirmeye çalışın. Sizi saçınızı tararken diş fırçalarken izlemesi de etkinlik. Size izlemiyor ilgilenmiyoe gibi gelebilir. Ayrıca bu yaşlarda 3. Yaşın sonuna kadar çocuklar oturarak ve kağıt etkinliklwrinden hoşlanmaz. Okul öncesinde bile bunlara çok az yer veririz 3 yaşta. Daha çok koşmalar hoplamalar zıplamalar. En çok oturarak yaptığımız şey oyun hamuru. Bazen kitabı bile sınıfta dolaşarak dinler çocuklar. Dediğiö gibi etkinlik yapmak odaklı olmayın etkinliği zaten okul öncesinde yeterince yapacaklar. Biz sınıfa gelen çocuklarda en güzel boyayana bakmıyoruz kurallara uyum sağlamakta zorlanmauanlara, gözlem yetenekleri gelişmiş olanlara, dil gelişiminde sorun yaşamayanlara bakıypruz. Eksiklikleri tamamlamaya çalışıyoruz. Çocuklar eninde sonunda kalem tutar makasla keser. Ama bazı temel davranışlar aileyle sağlanıyor.