Meri-Mel İki gözümün çiçeği ,ilk göz ağrım yaşayan ilk çocuğum kızımin bir ay sonra doğum günü ,2 yaşına girecek nasipse 13 Kasım 😍 Var mı aynı gün olan ve konsept fikri verecek olan ,🍁 Şimdiden yorum yapanlara teşekkür ederim 😊😍❤️
Meri-Mel Meri-Mel @Orenda_ @BENOYLEUYGUNGORDUMM @NeclaLeylaCeydaOhnealaneala @Cipsdelisianne @Cicektebenimcicekligunlerde Fikir atın kızlar üzerime 😂🙈
Meri-Mel Meri-Mel @Sadekahve_ Emzirme sonlandırdik canım duayi mutlaka yap çok faydasını gördüm ay ikiz kizceler çok daha bir tatlis olur şimdi 😊😍
Evaninanasi Meri-Mel bizim çok konsept tarzı olmadı. Eşime ani görev gelince hızlıca balonları şişirip taktık, fotoğraf çektik hep beraber falan ama pastası deniz kızı konseptiydi. Bunları çektikten sonra sehpa kalktı masa geldi onu da biraz süsleyip foto çektik ama genel anlamda böyleydi işte
BENOYLEUYGUNGORDUMM Meri-Mel ben ilk yaş gününde sadece çekim yaptırdım evde de sade bi pasta üfledik. 2 yaş içinde eğer yeni evime geçebilirsem çünkü oranın bahçesi müsait organizasyon tutmayı düşünüyorum ama öyle bahsettiğin konsept gibi değil. Yemeli içmeli. Baya kalabalık bişey hayal ediyorum. Açıkçası ben böyle şeylere çok kafa yoramıyorum. Yani sıradan şeyler daha kolayıma geliyo
Cicektebenimcicekligunlerde Meri-Mel Şimdi gördüm ben 1. Doğum gününde patron bebek ikincide renk set yaptım oğlum gitti oyun odasında kutladık çocuklar çim adam dağıttım. Bu sene abisine de Minecraft yaptım geçen sene abisine Hot wheels’ta yapmıştık. Aile arasında da olsa bu trendyol’da setler satılıyor ya tabağı bayrağı örtüsü kürdanı falan onlardan alıyorum yazın 75′e 8 li set almıştım
Sadekahve_ Meri-Mel Cidden miii 😍 ay çok sevindimm darısı başımıza İnşallahh 🥰 Daha şimdiden stresi basmıştı inan, umut oldun bana 🫶🏻 Mutlaka yapacağı duayı, çok inanırım zaten✨ Peki göğüslerin şişti mi o meseleyi nasıl çözdün ? (bu arada o sizin tatlışlığınızz) 😍
Meri-Mel Evaninanasi Yaaaa çok güzel olmuş bence tam benlik sade şık tatlı maşallah nice güzel yaşları olsun miniğin ❤️
Orenda_ Meri-Mel Ben hiç böyle büyük konseptler yapmadım aşko Pinterest den bak bi güzel fikirler var orada
Meri-Mel Orenda_ Yok kız o kadar büyük şeyler ben de istemiyorum eşim ben annem babam olacağız belki bir arkadaşı sade ama böyle minnoş olan varsa belki diye 😌
Meri-Mel Esoz1110 Sizin oldu de mi ben onu tekrar bir inceleyeyim hatırladım küçük bişi yapmistiniz yorum yapmıştım 🤗🍁😊
Esoz1110 Meri-Mel Kızım durmayınca öyle yaptım❤️ sonrasında ayıcıklı balonu sevdi biraz oynadı söktüm verdim ona ☺️
kolonyalimendil Meri-Mel 12 Kasım oğlum un doğum günü oda iki yaşına girecek 🥰 ben evde sade bi şekilde kutlayacam ☺️
Meri-Mel kolonyalimendil Var mı fikir aklınızda pasta falan için aynı sayılırlar sağlıklı yaşları olsun