Arkadaşlar merhaba beneğim 3 aylıktan itibaren ara ara çığlık atıp ağlamaya başlıyor bazen geceleri çığlık atıp ağlıyor uyanıyor bu normal bir durum mu şu an 5 aylık ve devam ediyor doktoruma sorduğumda normal dedi ama ben tedirginim yaşayan var mı bu durumu??