3 aylık olmamıza 5 gün var . Kolik bebeğim . Gaz sancısından kaka az yapmasından dolayı denemediğim goturmedigim kalmadı . Kakayi.az az yaoiyor ama gaz attığı halde hiçbisekilde rahatlamiyor. Duphalac kullandık başta iyi gibiydi ama şuan hiç etkisi yok . Dulcasoft demişti eczane de biri . Onu da aldım ama kullanmalimiyim gaza etkisi olur mu bilemedim çok önerdi bir defa kullandım hiç yapmadı şimdi versem rahatlatır mi acaba ? Vallahi hiç çocuğumun ağlamadigi saniye yok hiç güzel.hatirlamicamm bebekliğini mahvoldum çünkü psikolojikmen 😭