Merhaba ✋🏻🌸
Kızlar park beşik içine yatak alacağım. İçinde hediye olarak gönderdiler ama ince ve rahatsız alt katmana indirdiğim de şüphe ettim, bir de oğlum yatmak istemiyordu acaba yataktan dolayı mı diye düşündüm. Aslında bir tane aldım sünger, fakat yatağımıza küçük geldi iade ettim. Tekrar sünger almayı düşünüyordum ama arkadaşım yaylı daha iyi, sünger çökme yapar deyince bir düşündüm. Siz yaylı yatak mı kullanıyorsunuz, sünger mi?
Aldığım sünger yatak da gayet rahattı, aralarında uçurum bir fark yok 400 tl falan oynuyor. Ama tabi aklıma da biz sünger de yattık gayet rahattı diye geliyor bir yandan. Siz hangisini tercih ettiniz ?