ferahmete Merhaba anneler oğlum’un doğum günü yaklaşıyor ilk yaş doğum günü .Cafede yapmak istiyorum.Aralık dogumlu oğlum haliyle kapalı yerde olucak yakın zamanda doğum günü partisi yapan var mı? ne kadara mal oldu ? Neler yaptırdınız?
kuzeytobaby ferahmete ben organizasyon tutmuştum haziran ayıydı çok memnun kaldım 3.500 dü sanırım. İstanbul/Avrupa. Pasta börek çörek onları arkadaşlarım yapmıştı. Tabak çatal vs onları ben aldım