Merhaba, 28 yaşındayım 2 yaşında bir çocuğum var. Adet düzenim doğumdan sonra çok sürmeden kendine gelmişti. Fakat 2-3 seferdir çok zor sökülüyor. İlk gün bir damar gibi geliyor sonra akşamına veya sonraki güne geliyor mesela. Sonrasında da normal zamanını dolduruyor ama tatmin edici şekilde aman aman gelmiyor yine. Bel ağrım ödem vs her adet belirtim var. 2 ay önce smear testi verdim sıkıntı yok dedi ultrasonla da baktı sıkıntı yoktu çok şükür ama neden böyle oluyor anlam veremiyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı?