Şöyle söyliyim kesinlikle bende travmasız kesme tarafındaydım ama benim kızım mümkün olmadığını bize gösterdi ben sabah uyandım ve göğsüme sirke sürdüm ve o gün onu hiç böyle kafasını memeye götürecek hiçbirşey yaptırmaya müsade vermedim evde oturmadım hiç o gün tüm gün boyunca oyun alanı vs babaanne anane gezdik market park felan benim kızım 2 yaşındaydı ek gıda sıfır ful meme bağımlısydı ben göğsüme sirke sürünce kokusundan tiksindi ve hiçbir şekilde gelmedi korkmadı da ama sirke onu uzaklaşırdı onu memeden kesmeden önce bana travma olur dedim çok üzüldüm çok ağladım ama o kadar iyi oldu ki iyi ki kesmişim