biremzikmeselesi Merhabalar kızlar gebelik de tsh değeri ve bu sürede dikkat edilmesi gerekenler neler ne yapamam gerekiyor tabi doktor kontrolünde olcam ama sizdenden öneriler almam gerekiyor
Lolik biremzikmeselesi benim yüksekti , dr bana kaya tuzu deniz tuzu kullanıyorsan bırak sofra tuzu kullan demişti
Sksjsjjsks biremzikmeselesi bende gebelikte çıktı İlaç tedavisi gördüm canım onun dışında bir şey yapmadım yediklerimi içtiklerime normal gebelikten dolayı dikkat ettim ikinci trimester de geçti zaten kendiliğinden benimki☺️
Sekeroglannn biremzikmeselesi İlacınızın düzenine çok dikkat edin. Her ay zaten doktor kontrolünde olacaksınız. Başka bir şey yapmanıza gerek yok. Ben yapmadım yani😇
Mutfaginleydiisiii Bir şey yapman gerekiyor diye bir durum yok yani dr bana bişey demedi ilacını düzenli alırsan olması gereken değere dönüyor zaten