gulyuzlu Kızlar bebegim 2 aylık.. Ateşi var gibi dünden beri.. Elimizde vohler ateş ölçer var habire farklı ölçüyor sizce en iyi ateş ölçer hangisi? Kullandıklarınız hangisi?
gmz5555 gulyuzlu ben braun kulaktan ateş ölçerini kullanıyorum memnunum o üründen hastanedede aynı ateş olcerle olcuyorlardı aldım hemen
kuzeytobaby gulyuzlu ben Braun kullanıyorum gece modlu olan. Çok memnunum. Gittiğimiz doktorlarda hep ondan vardı demek ki en iyisi bu dedim.
semraece gulyuzlu Bizde Nexus var çok memnunuz bebek yetişkin ev sıcaklığını bile ölçüyor. Doktor doğru olanın alnından ve kulaktan ölçülen dedi. Aynı zamanda bununla kulaktan da ölçülüyor. Bizim kızda iki aylık bu bizim işimizi çok görüyor. E bebekte var
Coynes En dogru ölcum makat sonra kulak diye arastirdim bende kulaktan aldim ama omron almistim en iyisinin braun oldugunu duydum sonradan 🙏
Alerjikrinit gulyuzlu bebek küçükken alabilirseniz kulaktan ölçülen alın. Koltuk altı ölçülen vardı bende ama çocuk hastayken onunla ölçmek imkansız ağlıyor ve korkuyor bir şey zannedip.
gulyuzlu kuzeytobaby teşk ederim çok saolun.. Eczacı arkadaş en iyi koltuk altından ölçülen dedi eczaneden şimdilik koltuk altından ölçülen çubuklulardan aldım çok şükür ateşi 36. 6 normal mi
gulyuzlu gulyuzlu gündüz 37 idi alından ölçtügümde ama alın saglıklı ölçüm yapmıyomuş 3 aya kadar olan bebeklerde
kuzeytobaby gulyuzlu evet normal çöm geçmiş olsun 🙏🏻 ateşe en iyi çözüm ılık duş bence. İlaç vermeden önce ben öyle yapıyorum çok iyi geliyor