eesraa57 Sadece anne sütü verdiğim bebeğim kabız oldu yedi gün sürdü doktora getirdim ilaç verdi şimdi tekrar beş gündür kabiz daha önce bu durumu yaşayan anneler neler yaptınız tavsiyelerinizi paylaşır mısınız lütfen
crybaby eesraa57 ne ilacı verdi ki benim bebeğim iki aydır öyle kabız değil gaz sıkışması olduğu için yapamıyor dedi doktor ve 10 güne kadar bekleyip fitil yapıyorum 3 aylık bebeğe ilaç verilmez demişti doktorumuz
Aysunnkaya eesraa57 bebeğim 3 aylık oldu kabızlık başladı şuan 7 aylık ilaçlarla yapıyo veya yapmadığı zaman kendimiz müdahale ediyoruz alıştık normal bişi korkmana gerek yok
imaddesi eesraa57 bebeğin kaka yapamaması kabızlık değil. Katı yapması kabızlık. Katı mı yapıyor kakasını
eesraa57 Hiilyuss evet öyle doktor sekizinci gün tedaviye başlıyoruz dedi ama çok rahatsız ediyor bebeğimi ve sürekli ıkınma halinde huysuz ve uyumuyor