Cansuu1 benim kaynanamda öyle sen vermedin alıştırmadın aç kaldı falan filan hep söyler büyük oğlum için , ee iştahsız ne yapabilirim yani yemiyor küçüğümde 4 buçuk aylık ona da aynı her mızıldandığında elini ağzına götürdüğünde aç bu çocuk doymuyor ver yesin diğerinide vermedin gelişmedi çocuk diyor .neyi vermedin sütüm hep boşa aktı büyüğünde küçüğümde iyi maşallah iştahlı sütüm yetmediği yerde mama veriyorum napim , bu arada birlik oturuyoruz sen yine iyisin evin ayrı her gün duymuyorsun o sözleri 😅