Kuzeyiinannesi Merhaba arkadaşlar bebeğim 16 aylık bugün öksürük ve burun akıntısı oldu ilerlemeden önünü kesmek istiyorum. Prospan, umca, bisolnatur bunları duydum hangisi daha iyi veya başka önereceğiniz var mı?
aslananne27 Kuzeyiinannesi bizim pediyatri doktorumuz öksürük şurubu diye bişi yok hepsi aldatmaca der vermez hiç onun yerine ıhlamur ve buhar makinesi önerir
sevde43 İlaçlardansa ben devamlı udi hindi yağı ve rahiku mahtum un öksürük giderici yağını kullandım iyi geldi