28Fatos28 Kızlar bebeğim 1 aylık başı vücudu aşırı sıcak sanarsın 40 derece ateşli ama ölçüyorum 36,5 çıkıyor sizce normal mi ne yapmalıyım ?
busraalanya 28Fatos28 başka bir ateş ölçerle ölçün birde ben hep iki tane farklı bulundururum ikisinden de ölçerim
Kuzeyiinannesi 28Fatos28 1-2aylıkken bende yaşamıştım sadece kafası sıcaktı. Normal olabilir dediler sonra geçti zaten bir şey kullanmadım. Ama siz yine de bi sağlık ocağına götürün isterseniz
Hiilyuss 28Fatos28 başının sıcak olması normal cünkü sadece basını haraket ettiriyor ve birsürü damar varmıs. Önemli olan alnı sıcak mı ona bak. Benim bebem de aynı kafası yanıyor ateş gibi😂
28Fatos28 busraalanya Yedeğim yok ama dediğiniz mantıklı geldi garanti olsun diye kol altı ölçer almıştım
ecosummm Nerden ölçüyorsunuz acaba ? Kulaktan ve koltuk altından ise doğrudur ve bebeklerin başları bizimkilere göre daha sıcak olabiliyor özellikle emerken