kartal54 güzel günler 🎈
Canım allah bagislasin
Bizde ilk gunden beridir meme mama seklinde gidiyoryuz 6 ay olduk sütüm kesildi 1 aydir hep mama iciyor inan o bebege bagli evet belli olcüler var ama bazen icmiyor bazen daha fazlasinj istiyor siz normal oran neyse yapin ama bebege göre harekey edin daha iyi olur annesi
Saglikla buyusun insallah
Sevgiler 🎉🎊🎀🪷💮