yamac0608 Arkadaşlar buralardan alışveriş yapan var mı yorumlarında çok övmüşler ek gıda başlayan bebekler için katkısız besleyici diye fikri olan var mo?
Hazine_aykut yamac0608 penolopeden bebe bisküvisi çorba karışımları aldım biz baya memnun kaldık kızım sewerek yiyor
Ftmsvnc yamac0608 bunları değil de makarnavitma yı duydum kullananlar çok memnun bu dediğim sayfanın ürünlerini
ebruuu57 yamac0608 iki aydır makarnavitmadan alışveriş yapıyorum hatta ilk alışverişimi gidip yerinden yaptım.gördüğüm için içim daha rahat.diğer sayfaları da duydum ama ürünlerini kullanmadım
yamac0608 ebruuu57 menis_21 Ftmsvnc makarnavirayı duymamıştım ordan da bi göz atayım ordan da alırım olmadı @
Gamzeren13 yamac0608 aşçı anneden aldım ilk ek gıdaları memnunum bebeğim bebek tarhanasını severek içti
yamac0608 Gamzeren13 aşçı anneden süt alerjik tarhana irmik süt alerjik bebe bisküvisi aldım diğerinden de muhallebi bi kaç çorba aldım umarım memnun kalırım