Mervemrahtaha
Yani biraz abartmışlar, ama ben artık buna meslek hastalığı diyorum. Robotlaşıyorlar o yoğun bakımda. Açık konuşayım çocuğum olmadan önce bende öyleydim yasak derdim hiç uzatmazdım, ama anne olduktan sonra vicdanım daha ağır bastı hep aşırı üzülüyordum orda ağlayan annelere dakikaları bitse de esneklik sağlıyorduk. Üzülmeyin sizde içinizi ferah tutun, bebeğinizin zaten kilosu toparlanıyormuş,yakın zamanda inşallah kavuşursunuz. ❤️