Glrmila denemediğim kalmadı cam bile yok arkasından görelim yarın bir başhekimle görüşücem ricadan minnetten anlayabilecek insanlar değil sanki tüm aksi anlayışsız insanları bir araya toplamışlar geceleri uyku uyumuyorum zaten az bişey zorla geliyor oda gidicek diyorum yok anlamıyorlar bazı hastanelerde kendi kamera görüntülerinden veriyorlar eğer izin verilmiyorsa hayır benim anlamadığım hijyene bu kadar dikkat ediliyor fotoğraf çekimine dahi izin verilmiyor ama doğumlara fotoğrafçıyı kabul ediyorlar asıl o ortam daha bir risk barındırıyor hem anne hem çocuk için ki küvözdeki hemşirelerin akşam nöbetleri bitene kadar kendi telefonlarını ellerine almadıklarını hiç sanmıyorum, bu hastane kendilerince bir takım kurallar koymuş ve hiç hasta yanlısı değil bu kurallar bunlara insanların sorgusuz sualsiz uymalarını bekliyorlar, çocuğu uyandırıp ağlatma susturamıyoruz sonra diyor ben kucağımda pışpışlar uyuturum dedim sanki başkasının çocuğundan bahsediyorlar.