duygudurucem Kızlar Bebeğim 2 buçuk aylık Son zamanlarda sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz uyurken çok zorlanıyoruz ağlama krizlerine giriyoruz sebebini bir türlü çözemiyorum aranızda bu sorunu yaşayan var mı varsa çözümü var mı ne yapmam gerekiyor
maria3434 duygudurucem gazı var bebegınızın Durup dururken aglıyosa benım bebek uykuda bile aglıyordu
gezegenruhum duygudurucem oğlum 2 buçuk aylıkken küveti ılık su ile doldurup 10 dk içinde yatırıyorduk . Sonra hipp bebek yağı ile masaj yapıyordum . Böyle yaparak ağlama krizlerini hafife indiriyorduk . Genelde bu aylarda gaz oluyor hergun ılık banyo masaj iyi gelir