Ahsenalyam Iyi gunler kizlar aranizda weeweell soguk buhar makinesini kullanan var mi bebegim icin en ideal ayar hangisi kizim 2 bucuk aylik onun icin aldim nasil kullanmam daha dogru bilenler yardimci olabilirlermi 🤗
Merveymn Ahsenalyam Selma66 canım bende var aynısı evin ısısına ve nem durumuna göre açıyorum 50nem ayarına sabit tutuyorum açıyorum o 50ye geldiğinde otomatik kapanıyor ztn 50nin altına duştüğünde kendiliğinden devreye giriyor. Ama mutlaka gece hep çalıştır gece hava çok kuruyor.