minikmucizemaak Cly01 Zevk meselesi bence ajdalara bayılıyorum ben, çünkü abartı durmuyor ben burdayım diye bağırmıyor. Bana Adana burgusu orta yaş kesimine, emekli kesimine yakışıyor gibi geliyor. Genç işi gelmiyor yani
FeyzaBkn kader539_ aynen işçilik vardır ama bende görünce bayıldım ve bu 50 gr sanırım incesi nasıl durur bilemedim
sadekahve_bitter Ajda kullanıyorum çok seviyorum 8 tane yan yana kalında duruyor Hiç yamulma vs de olmadı Ajdaların 20 gr lıkları da var onlar daha kalın
sofiasu Günlük takıcaksan anlaşılmasın dışarda çok diyosan ajdalar da sağlam Burma da tek takınca filan gayet spor şık duruyo