@“ilayda52”#p33229951el ayak hastaligi maalesef dün bizde yakalandik dün akşam acile götürdüm el ayak hastaligi kapmış ateşi falan çıkıyor sürekli bez bölgesinde yoğun şekilde kızarıklar var ağzında yaralar az önce yemek yerken çok ağladı sanırım ağzındaki yaralar açıyor.Agiz yaraları için karadut özü çok iyi geliyormuş bugün aktarlara bakicak eşim bulursak inşallah bı sargı beziyle silicem agzindaki yaraları..