sehertsa postta paylastim yazan olmadi bana da.Yarin hastaneye goturcem krese basladi iki aydir habire hasta ,en son burnu tikandi bir sey yok dediler ikingun pnce bogazina da bakildi.Bugun baktik ki bogazi yara dolu agzi.el ve ayaginda minik kabarcik var alerjik bircocuk aslinda alerji sandim ama yorumlari okuyunca el ayak hastaligimi diye de tedirgin oldum.Nasil cocugunuz simdi?