bende geçen hafta yaptırdım 5.5 aylık sünnet bezleri var cırtlı ondan kullandık üstünede 2 büyük beden bez taktık doktorun verdiği kremlerde çok iyiydi 1 günde atlattık diyebilirim ilk gün huysuzdu 2. gün gayet normale döndü bence sende sünnet bezi al e bebekten onu hiç rahatsız etmez öyle